Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.2110.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.2110.2.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Powiatu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2017-01-19
Ogłoszono dnia: 2017-01-19 przez Dorota Makałowska
Termin składania dokumentów: 2017-02-02 00:00:00
Nr ogłoszenia: OK.2110.2.2017
Zlecający: Starosta Nowosolski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze;
- Obsługa programów komputerowych, umiejętność poruszania się w internecie;
- Staż pracy: co najmniej 4–letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych:
- w tym co najmniej 2–letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach,
lub
- co najmniej 2–letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych; - Znajomość przepisów: znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, statutu powiatu nowosolskiego, regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów: znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, Powiatowego w Nowej Soli.Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego.
- Znajomość tematyki z zakresu zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi z uwzględnieniem specyfiki administracji samorządowej, znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania archiwum.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu:- ustawy Prawo zamówień publicznych,- ustawy o ochronie danych osobowych,- ustawa o ochronie informacji niejawnej,- ustawa o informacji publicznej,- ustawa o zarządzaniu kryzysowym,- ustawy o finansach publicznych.
- Inicjatywa, umiejętność pracy w zespole, kreatywność.
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność analizy informacji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- 1)Organizacja pracy Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i koordynowanie działań poszczególnych komórek organizacyjnych,
- Nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
- Zapewnienie przestrzegania prawa i właściwego stosowania przepisów prawa,
- Zapewnienie obsługi prawnej urzędu i nadzór nad nią,
- Organizacja działalności kontrolnej i dokonywanie ocen realizacji zaleceń pokontrolnych,
- Opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego oraz innych aktów organizacyjno-wewnętrznych,
- Sprawowanie zwierzchnictwa służbowego nad pracownikami Wydziału Organizacyjnego i Zarządzania Kryzysowego, sprawowanie nadzoru merytorycznego nad Biurem Rady i Zarządu Powiatu oraz koordynowanie spraw załatwianych przez Wydziały Starostwa,
- Wykonywanie zadań i czynności wspólnych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Starostwa, określonych w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 3-kondygnacyjnym bez windy;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Praca wymaga okresowych wyjazdów służbowych;
- Wymiar czasu pracy - pełny etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- Życiorys zawodowy (cv) opatrzony własnoręcznym podpisem;
- Kserokopie świadectw pracy;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności
- Oryginał kwestionariusza osobowego;
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-02 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu Nowosolskiego”
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe
ul. Moniuszki 3B
67-100 Nowa Sól
VII. Informacje dodatkowe:
- Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- Kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
- Dokumenty, które wpłyną do starostwa powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- Kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: www.bip.powiat-nowosolski.pl, a także na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli;
- O stanowisko mogą ubiegać się tylko obywatele polscy zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 902, z późn. zm.);
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 458 68 51.