Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OG.2110.2.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: OG.2110.2.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Administracji Budowlanej
Data udostępnienia: 2024-01-30
Ogłoszono dnia: 2024-01-30
Termin składania dokumentów: 2024-02-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: OG.2110.2.2024
Zlecający: Starosta Nowosolski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie średnie budowlane, wyższe budowlane lub wyższe pokrewne ( tj. np. inżynieria środowiskowa, architektura ), wyższe administracyjne;
6) co najmniej 3-letni staż pracy przy wykształceniu średnim budowlanym;
7) znajomość Prawa budowlanego, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
8) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych, umiejętność korzystania z internetu.
b. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie prawnicze;
2) uprawnienia budowlane;
3) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych;
4) pożądany staż pracy w administracji publicznej lub samorządowej;
5) kursy, szkolenia specjalistyczne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie decyzji, postanowień i pism dotyczących spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane między innymi :
a) wydawaniem pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,
b) rejestracją zgłoszeń,
c) wydawaniem pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;
2) prowadzenie procedury dotyczącej odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;
3) prowadzenie rejestrów dokumentów w zakresie prawa budowlanego;
4) przygotowywanie i koordynowanie dokumentów w zakresie planowania przestrzennego;
5) realizacja zadań w zakresie administracji budowlanej dotyczącej dostępu do informacji publicznej;
6) opracowywanie sprawozdań w zakresie budownictwa;
7) pozostałe zadania wynikające z ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 3-kondygnacyjnym bez windy;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
3) praca wymaga okresowych wyjazdów służbowych;
4) wymiar czasu pracy: pełny etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6 %
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-02-12 15:00:00
b. Sposób:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys zawodowy (CV); opatrzony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
7) oryginał kwestionariusza osobowego;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Druk kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń, o których mowa w pkt. 7-10 są do pobrania w Starostwie Powiatowym w pokoju nr 116 lub na stronach BIP.
W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, należy złożyć oświadczenie o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych. Jestem świadomy/a, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez administratora w ocenie mojej kandydatury.”
dot. to min. kserokopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ).
VII. Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Starostwo Powiatowe
ul. Moniuszki 3
67-100 Nowa Sól
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Podinspektoraw Wydziale Administracji Budowlanej w terminie do dnia: 12 lutego 2024 r. do godz. 15:00.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
1) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
2) kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
3) dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane ( w przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty lub kuriera decyduje data wpływu do Starostwa );
4) kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: www.bip.powiat-nowosolski.pl, a także na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli;
6) o stanowisko mogą ubiegać się tylko obywatele polscy zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz.530 );
7) do udziału w naborze, zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. Jednocześnie prosimy o wskazanie szczególnych potrzeb kandydata, aby rozmowa kwalifikacyjna mogła się odbyć w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata.
8) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 458 68 51.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Nowosolski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Makałowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-30 13:36:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Ostrowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-30 13:39:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Dębicka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-22 13:52:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 970 raz(y) |