ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OG.2110.2.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: OG.2110.2.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Administracji Budowlanej

Data udostępnienia: 2024-01-30

Ogłoszono dnia: 2024-01-30

Termin składania dokumentów: 2024-02-12 15:00:00

Nr ogłoszenia: OG.2110.2.2024

Zlecający: Starosta Nowosolski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie średnie budowlane, wyższe budowlane lub wyższe pokrewne ( tj. np. inżynieria środowiskowa, architektura ), wyższe administracyjne;
6) co najmniej 3-letni  staż pracy przy wykształceniu średnim budowlanym;
7) znajomość Prawa budowlanego, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
8) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych, umiejętność korzystania z internetu.
b. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie prawnicze;
2) uprawnienia budowlane;
3) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych;
4) pożądany staż pracy w administracji publicznej lub samorządowej;
5) kursy, szkolenia specjalistyczne.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przygotowywanie decyzji, postanowień i pism dotyczących spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane między innymi :
a) wydawaniem pozwoleń  na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,
b) rejestracją zgłoszeń,
c) wydawaniem pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego   lub  jego części;                   
2) prowadzenie procedury dotyczącej odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;
3) prowadzenie rejestrów dokumentów w zakresie prawa budowlanego;
4) przygotowywanie i koordynowanie dokumentów w zakresie planowania przestrzennego;
5) realizacja zadań w zakresie administracji budowlanej dotyczącej dostępu do informacji publicznej;
6) opracowywanie sprawozdań w zakresie budownictwa;
7) pozostałe zadania wynikające z ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o planowaniu i  zagospodarowaniu przestrzennym

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 3-kondygnacyjnym bez windy;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
3) praca wymaga okresowych wyjazdów służbowych;
4) wymiar czasu pracy: pełny etat.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6 %

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-02-12 15:00:00
b. Sposób:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys zawodowy (CV); opatrzony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
7) oryginał kwestionariusza osobowego;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych 
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
     
Druk kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń, o których mowa w pkt. 7-10 są do pobrania w Starostwie Powiatowym w pokoju nr 116 lub na stronach BIP. 
W przypadku  przekazania  w  dokumentach  rekrutacyjnych  danych  wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, należy złożyć oświadczenie o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych. Jestem  świadomy/a, że  podanie  tych  danych  nie  jest  konieczne  do  udziału  w rekrutacji, podaję  je  dobrowolnie,  aby  zostały  uwzględnione  przez  administratora  w  ocenie  mojej kandydatury.” 
dot. to min. kserokopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ).
 
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
 Starostwo Powiatowe
 ul. Moniuszki 3
 67-100 Nowa Sól
          z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Podinspektoraw Wydziale Administracji Budowlanej w terminie do dnia:  12 lutego 2024 r.  do godz. 15:00.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

1) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
2) kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości;
3) dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane ( w przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty lub kuriera decyduje data wpływu do Starostwa );
4) kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,  na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: www.bip.powiat-nowosolski.pl, a także na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego  w Nowej Soli;
6) o stanowisko mogą ubiegać się tylko obywatele polscy zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz.530 );
7) do udziału w naborze, zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. Jednocześnie prosimy o wskazanie szczególnych potrzeb kandydata, aby rozmowa kwalifikacyjna mogła się odbyć w miejscu dostępnym  i w sposób dostępny dla kandydata.
8) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 458 68 51.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Nowosolski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Makałowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-30 13:36:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Rafał Ostrowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-30 13:39:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Dębicka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-22 13:52:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
970 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony