Nowa Sól: Odbudowa mostu na rzece Czarna Struga leżącego w ciągu drogi powiatowej nr 3452F ul. Wodnej, w km 1+070 w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 83558 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu na rzece Czarna Struga leżącego w ciągu drogi powiatowej nr 3452F ul. Wodnej, w km 1+070 w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Odbudowa mostu na rzece Czarna Struga leżącego w ciągu drogi powiatowej nr 3452F ul. Wodnej w km 1+070 w Nowej Soli. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu państwa oraz budżetu Powiatu Nowosolskiego. 2. Zadanie obejmować będzie swym zakresem budowę mostu na rzece Czarna Struga, polegać będzie w szczególności na następujących działaniach: 1) wykonanie rozbiórki: - frezowanie nawierzchni na dojazdach, - rozbiórka konstrukcji jezdni na moście i na dojazdach; - rozbiórka konstrukcji istniejącego mostu; - korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża 2) wykonanie robót ziemnych: - wykonanie wykopów - wykonanie nasypów - wykonanie koryta pod chodniki i zjazdy indywidualne; - wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm pod nawierzchnie z kostki betonowej 3) wykonanie robót mostowych: - wykonanie oraz montaż zbrojenia przyczółków, płyty pomostowej i kap chodnikowych - betonowanie elementów mostu , - montaż prefabrykatów żelbetowych typu Kujan dł. 15,0m na klasę B - montaż łożysk elastomerowych wielokierunkowo przesuwnych niekotwionych o wymiarach 150x200x28mm i nośności 300kN; - wykonanie i montaż płyt przejściowych - wykonanie izolacji - montaż sączków odwodnienia izolacji wraz z ułożeniem drenów podłużnych i poprzecznych, - wykonanie dylatacji - montaż barier ochronnych stalowych o parametrach min (H2; B; W5) np. firmy KREMSBARRIER 1 RH2 firmy veostalpine - wykonanie i montaż balustrady stalowej wysokości 120 cm wg. KDM BAL1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym; 4) wykonanie nawierzchni i ich elementów: - nawierzchni ścieralnej z SMA11 grubości 4 cm, na moście, dojazdach i zjazdach - nawierzchnia warstwa wiążąca z AC16W gr. 6,0 cm na dojazdach i zjazdach; - wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P do gr. 8,0 cm na dojazdach - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0-32mm gr. 20 cm na dojazdach - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0-32mm gr. 15 cm na zjazdach - wbudowanie obrzeży chodnikowych 6 x 30 - nawierzchnia z kostki szarej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm - nawierzchnia z żywic epoksydowo-poliuretanowych gr. 5 mm w obrębie chodnika na płycie pomostowej, kapach i skrzydłach, - ułożenie prefabrykowanych ścieków skarpowych wg KPED 01.11 i KPED 01.24 wraz z umocnieniem wylotu wg KPED 01.29, - umocnienie skarp i stożków przyczółków betonowymi płytami ażurowymi, - powłoki ochronne na powierzchniach betonowych, - umocnienie skarp humusowaniem z obsianiem trawą, - umocnienie brzegów i dna cieku - ułożenie krawężników : kamiennych 18x20cm na moście na podlewce z polibetonu wraz z uszczelnieniem styku z płyta; betonowego 15x30cm stojące na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 i na ławie betonowej z oporem , obniżenie krawężnika do 0 na 6 m długości; kamienne i betonowe na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 i na ławie betonowej z oporem na dojazdach - umocnienia poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm na szerokości 1,0m wraz z zamuleniem, zagęszczeniem i profilowaniem; - umocnienia poboczy na zjeździe kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm na szerokości 0,75m wraz z zamuleniem, zagęszczeniem i profilowaniem 3.2 przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale VI Opis przedmiotu zamówienia, 3.3 określenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): - główny przedmiot: roboty budowlane w zakresie mostów drogowych - 45221111-3 3.4 Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonywania robót oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dowód wniesienia wadium - należy załączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 55 2030 0045 1110 0000 0173 0080 - Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100 b, 67-100 Nowa Sól. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich może złożyć wadium o takiej wartości by ich suma wynosiła 40 000,00 PLN. uwaga: w tytule przelewu proszę wpisać, czego dotyczy wadium (przetarg PN 09/2011/PZD) 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, Ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba iż dowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dowód wniesienia wadium (w formie oryginału) - wnosi się przed upływem terminu składania ofert, b) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) - Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: -jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego wykonawcę, c) Stosowne pełnomocnictwo (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych w Rozdziale IV - Formularz Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się bezpłatnie. Można ją otrzymać w Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100 b, 67-100 Nowa Sól, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 10:00, miejsce: 67-100 Nowa Sól,ul. Moniuszki 3b, w pok. nr 109 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie