Nowa Sól: Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 58426 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23374 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 200.000,00 euro.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami na rzecz zamawiającego prac geodezyjnych polegających na: 1. podziale działek na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz ze stabilizacją punktów granicznych z dokumentacją do ujawnienia w księgach wieczystych: a/ na dwie działki-za podział:ilość 10; b/ za każdą następną wydzieloną działkę- za działkę: ilość 20; 2. podziale uproszczonym działek do uregulowania stanu prawnego dróg, bądź obliczeniu powierzchni zalesień (prace kameralne do wprowadzenia danych w ewidencji gruntów: a/ na dwie działki-za podział ; ilość 20; b/ za każdą następną wydzieloną działkę-za działkę; ilość 8; 3. rozgraniczeniu nieruchomości wraz ze stabilizacja punktów granicznych, sporządzeniem rozliczenia powierzchni oraz wykazów zmian rozgraniczanych działek: a/ obiekt 4 punkty graniczne-za obiekt: ilość 5; b/ za każdy następny punkt-za punkt;ilość 20; 4. wznowieniu granic lub wyznaczenie granic wraz ze stabilizacją punktów granicznych: a/ obiekt 4 punkty graniczne-za obiekt:ilość 15; b/ za każdy następny punkt za punkt 30 5. wydzieleniu działki rentowej lub siedliskowej ze stabilizacją i pełną dokumentacją do celów prawnych-za opracowanie: ilość 30; 6. pomiarach gruntów rolnych, leśnych bądź użytków na działce wraz z dokumentacją do zmiany zapisu w ewidencji gruntów-za działkę : ilość 15; 7. pomiarach kontrolnych działek wraz z uzupełnieniem stabilizacji granic i kontrolnym obliczeniem powierzchni-za działkę : ilość 15. 1.Zakres i termin wykonania prac geodezyjnych będzie ustalany na bieżąco z Wykonawcą, według zaistniałych potrzeb, na podstawie odrębnych pisemnych zleceń. 2.Prace geodezyjne stanowiące przedmiot postępowania o udzielenie zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie geodezji i kartografii, instrukcjami technicznymi i zaleceniami właściwych rejonowo ośrodków dokumentacji geodezyjno - kartograficznej. 3.Wynagrodzenie za wykonanie prac geodezyjnych w ramach zleceń cząstkowych będzie określane na podstawie ceny jednostkowej obejmującej wykonanie prac geodezyjnych, zgodnie z przedmiotem zlecenia i złożoną ofertą. 4.Wykonawca użyje do wykonania prac geodezyjnych materiałów własnych oraz pokryje koszty związane z ewentualnym wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych. 5.Zamawiający określił szacunkowo ilość usług geodezyjnych stanowiących przedmiot zamówienia. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zmiany ilości zleconych prac geodezyjnych w poszczególnych częściach podanych w przedmiocie zamówienia tj. mogą być przez Zamawiającego zwiększone lub zmniejszone, b) nie złożenia zlecenia na poszczególne prace geodezyjne podane w przedmiocie zamówienia. 7.W przypadku niezrealizowania w czasie obowiązywania umowy planowanych usług geodezyjnych, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.43.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ