Nowa Sól: Termomodernizacja Powiatowego Centrum Edukacji w Nowej Soli na potrzeby szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 57030 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30044 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Powiatowego Centrum Edukacji w Nowej Soli na potrzeby szkolnictwa zawodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.1.Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Termomodernizacja Powiatowego Centrum Edukacji w Nowej Soli na potrzeby szkolnictwa zawodowego, składających się z czterech obiektów tj. budynku administracyjno - socjalnego, budynku warsztatów, hali warsztatowej, budynku dydaktycznego. Są to obiekty, które stanowią kompleks budynków połączonych parterowych i jednego trzykondygnacyjnego, nie podpiwniczonych i bez poddasza użytkowego. W obiektach jest wbudowana stolarka okienna i drzwiowa nietypowa, część okien została wymieniona. 1.1.Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe obejmują: a) demontaż obróbek blacharskich, b) demontaż konstrukcji zadaszenia nad wejściami do budynku, c) demontaż krat stalowych z otworów okiennych, d) demontaż kontr. stalowej, e) demontaż okien drewnianych, f) demontaż drzwi zewnętrznych stalowych, g) demontaż świetlików dachowych, h) demontaż okładzin zewnętrznych-wypełnienia ścian konstrukcyjnych stalowych, i) demontaż istniejącej opaski, j) usunięcie okładzin ceramicznych na cokole. 2.Montaż stolarki PCV a) okna tworzywowe z profili PCV oraz aluminiowe, z uszczelkami i okuciami, b) drzwi tworzywowe z profili PCV oraz aluminiowe, z uszczelkami i okuciami, Uwaga: należy dokonać pomiaru - weryfikacji na budowie otworów okiennych i drzwiowych z wymiarami podanymi w zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej. Wbudować należy stolarkę kompletnie wykończoną wraz z okuciami i zamkami. 3.Termomodernizacja - przy dociepleniu ścian budynków projektant zaproponował zastosowanie technologii Baumit-Silikat S a) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wyprawą zewnętrzną, b) ocieplenie stropodachu niewentylowanego, c) ocieplenie stropodachu wentylowanego. Uwaga: Wykonanie termomodernizacji ścian można przeprowadzić w innym systemie, pod warunkiem zastosowania pełnego systemu posiadającego ważną - aktualną aprobatę techniczną, zastosowania cienkowarstwowych tynków silikatowych, zachowania projektowanej kolorystyki elewacyjnej oraz z uwzględnieniem warunków zawartych w pkt 3.7. i 3.8. niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 4.Roboty konstrukcyjne i towarzyszące a) podkłady betonowe, b) wykonanie ław fundamentowych, c) izolacja p/wilgociowe ław fundamentowych, d) ściany zewnętrzne z bloczków z betonu komórkowego, e) ułożenie nadproży, f) wieńce na ścianach zewnętrznych, g) instalacja kanalizacji deszczowej, c) montaż daszków z poliwęglanu nad wejściami, d) wymiana rynien i rur spustowych, h) wykonanie opaski, i) obróbki blacharskie na: - na ściankach kolankowych (obróbka attyki), - parapety, - w części pasów podokiennych j) uporządkowanie terenu. 2.1. Pomocniczo, w celu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający przedkłada: 1) przedmiary robót, 2) projekt budowlany wraz z opisem i dokumentacją fotograficzną , 3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego i stanowią załączniki do niniejszej instrukcji. 3.3. Przedmiary robót - ilości składowe kosztorysu - stanowią element pomocniczy przy wycenie; w ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi potrzebne do pełnej realizacji robót. 3.4. W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu uzyskania ewentualnych informacji, które mogą być pomocne do przygotowania oferty, pełnego zakresu prac, dodatkowych informacji niezbędnych do dokonania wyceny robót i opracowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 3.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzgodnieniami i warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 3.6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadającego określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zm) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba pełniąca samodzielne funkcje w budownictwie winna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) zorganizowanie terenu budowy, c) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - w uzgodnieniu z zarządcą obiektów oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami) , d) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców, e) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego), f) zapewnienie ochrony terenu budowy i znajdującego się na nim mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa, g) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, h) wykonanie i montaż w zgodzie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów z dnia 08.06.2010 r. w.2.0. lub aktualnych w trakcie trwania umowy oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym tablic informacyjnych/pamiątkowych. i) koszty wykonania i montażu tablic informacyjnych/pamiątkowych obciążają Wykonawcę oraz inne obowiązki wymienione w formularzu istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3.7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) i wyposażenie w sprzęt Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i wyrobów o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 3.8. Zamawiający dopuszcza równoważność również w takim zakresie i w taki sposób, które: a) posiadają parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych pierwotnie - zagwarantują wykonanie pełnego zaprojektowanego systemu; b) gwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z dokumentacją projektową; c) posiadają wymagane obowiązującym prawem atesty, aprobaty itp.; 3.9. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie . Wobec powyższego prowadzenie robót budowlanych nie może zakłócać bieżącego funkcjonowania obiektu oraz w żaden sposób nie może zagrażać bezpieczeństwu osób w nim przebywających lub z niego korzystających. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w realizacji robót powyższe fakty. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie gruzu i odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. 3.10. Wykonawca uzgodni z zarządcą obiektów sposób zagospodarowania odpadów np. złomu. 3.11.Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli gwarancji na 60 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.12.62.70-0, 45.11.13.00-1, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.24.10-8, 45.32.10.00-3, 45.42.11.00-5, 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1824644,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ