Nowa Sól: Likwidacja barier w poruszaniu się uczniów niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli - zakup, dostawa i montaż windy wewnętrznej w budynku przy ul. W. Witosa nr 19 w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 493762 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 463804 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier w poruszaniu się uczniów niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli - zakup, dostawa i montaż windy wewnętrznej w budynku przy ul. W. Witosa nr 19 w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 200.000 euro. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej windy wewnętrznej (platformy pionowej) w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli, wykonanie robót towarzyszących: budowlanych i elektrycznych oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. 2.Szczegółowy opis podnośnika śrubowego: a)wymiar platformy-1100x1400 mm; b)szyb: szyb samonośny, z elementów stalowych, malowanych na kolor RAL7040, wypełnione szkłem przezroczystym, bezpiecznym, od strony siłownika panelami w kolorze konstrukcji,zadaszony; c)udźwig-400 kg; d)napęd-hydrauliczny; e)maszynownia: tablica sterowania z agregatem hydraulicznym znajdująca się w metalowej szafie w odległości do 6 metrów od szybu na dolnym przystanku. Wymiar tablicy szer.750mmxgł.475mmxwys.1800mm po otwarciu; f)prędkość ruchu:0,15 m/s; g)sterowanie:elektryczne; h)rodzaj zasilania:230V; i)moc:1,8kW; j)wysokość podnoszenia-ok.6,66 m; k))wersja nieprzelotowa ; l)ilość przystanków/ dojść-3/3; m)rodzaj drzwi: 3 sztuki, wychylne, otwierane ręcznie, aluminiowe panoramiczne (przeszklone), kolor szary RAL 7040, o wymiarach min. 900x2000mm; n)platforma:ściana kabiny seria kolor szary, z pozostałych stron kurtyny świetlne, sufit: listwa oświetleniowa LED, podłoga: wykładzina antypoślizgowa typu gomma, kolor ciemnoszary,awaryjny zjazd po zaniku napięcia; o)wykonanie-wewnętrzne; p)rodzaj instalacji : wewnątrz budynku; r)panel sterowania: pionowy panel dyspozycji w kabinie z podświetlonymi przyciskami o wym.50mmx50mm, z oznaczeniem Braille,a, przycisk stop, kluczyk, wskaźnik przeciążenia, telefon, na przystankach kasety z przyciskami. 3.Pomocniczo, w celu uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający dołącza do SIWZ: a)przedmiary robót na roboty towarzyszące tj. na rob. budowlane i rob. elektryczne; b)Projekt budowlany polegający na wbudowaniu windy osobowej ; c)Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.07.2012r.; d)Decyzja nr 579/2012 z dnia 04.09.2012r. Starosty Nowosolskiego; e)Formularz istotnych postanowień umowy, który zawiera szczegółowe warunki realizacji umowy - załącznik nr 6 do SIWZ; które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej . Uwaga: Przedmiary robót - ilości składowe kosztorysów - stanowią element pomocniczy przy wycenie. 14.Równoważność a)Ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ np. dotyczące urządzeń, materiałów zostały przywołane jedynie przykładowo i nie mogą być w żaden sposób traktowane jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. b)Ewentualne przywołanie przykładowej nazwy własnej nie może być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia, materiału, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń, materiałów. c)Wskazane w dokumentacji materiały, wyroby, urządzenia Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przyjętych rozwiązań technologicznych, użytych materiałów, wyrobów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w SIWZ i dokumentacji technicznej pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. d)Zaoferowanie urządzeń, wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. e)Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. f)Zamawiający wymaga wykazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów wymaganych przez Zamawiającego. g)W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Dokonana ocena będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem parametry rozumie się, przeznaczenie, strukturę, parametry techniczne materiałów i bezpieczeństwo. 15.Wymagania jakościowe : Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : a)Certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, b)Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, c)aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. punkcie. 16.Wymagania technologiczne i realizacyjne: a)stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu i przebywających tam ludzi; b)Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń do zamówionego kontenera przez Wykonawcę, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek; c)Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i Zamawiający uzna złożenie oferty przetargowej jako zapoznanie się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia i nie zgłaszaniem zastrzeżeń. Koszty wizji lokalnej obciążają Wykonawcę; d)Zamawiający informuje, że w budynku, w którym ma być wykonany przedmiot zamówienia trwają roboty budowlane związane z remontem obiektu. Termin wizji lokalnej należy wcześniej uzgodnić z Panem Wiesławem Sowula , nr tel. 68 388 24 40; 17.Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - min. 36 miesięcy od daty bezusterkowe odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 18.Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty odbioru końcowego dostawy i prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. 19.Kody opisujące przedmiot zamówienia Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV): Główny przedmiot : 42.41.60.00-5 Wyciągi pionowe i pochylne, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.60.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107676,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ