Nowa Sól: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 306304 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266050 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego w sytuacjach, o których mowa w art.130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz.908 z późn.zm.). 2. Usuwanie pojazdów odbywać się będzie całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia (także święta) na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów wydanej zgodnie z art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 3.Zaproponowana w ofercie cena brutto za usuwanie pojazdów nie może przekraczać stawek maksymalnych wymienionych w art. 130a ust 6a ustawy Prawo o ruchu drogowym (obowiązującym od dnia 21 sierpnia 2011r.). 4.Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: - usuwania pojazdów zgodne z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie, a przysługujące mu wynagrodzenie zależeć będzie wyłącznie od ilości faktycznie usuniętych pojazdów. - świadczenia usług całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także święta) z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej na zasadach odpłatności tj. według stawek określonych w ofercie Wykonawcy - bezpiecznego przetransportowania pojazdu usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami, w tym: a) dojazd do pojazdu będącego przedmiotem zgłoszenia w czasie nie przekraczającym 1 godziny od wezwania b) odstąpienie od usunięcia pojazdu na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu, c) zabezpieczenie pojazdu od chwili przekazania pojazdu przez jednostkę, która wydała dyspozycję usunięcia pojazdu, d) sporządzenie dokumentacji fotograficznej pozwalającej stwierdzić ewentualne uszkodzenia pojazdu przed załadunkiem, e) załadunek pojazdu, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, f) uprzątnięcie miejsca zdarzenia, g) przemieszczenie na wyznaczony parking, h) rozładunek pojazdu na parkingu, i) właściwe ustawienie pojazdu na parkingu. - prowadzenia całodobowego parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi, w tym: a) zabezpieczenia pojazdów i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją, b) udzielania pomocy rzeczoznawcom przy wykonywaniu oględzin, c) powiadomienie Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym d) wydanie pojazdu osobie upoważnionej do odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycje usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe po przedstawieniu zezwolenia na odbiór pojazdu wystawionego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu oraz po uiszczeniu opłaty za usunięcie pojazdu i jego przechowywania na parkingu. - prowadzenia ewidencji pojazdów usuniętych z drogi, pojazdów w przypadku których nastąpiło odstąpienie od usunięcia pojazdów oraz pojazdów przyjętych na parking celem przechowywania. - dostarczania Zamawiającemu e-mailem codziennie do godz. 9.00 danych właścicieli pojazdów odebranych na adres komunikacja@powiat-nowosolski.pl - przedstawiania Zamawiającemu do 5-go dnia każdego miesiąca wykazu pojazdów usuniętych z drogi, pojazdów w przypadku których odstąpiono od usunięcia i pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim, w podziale na: rodzaj usługi, przyczyna usunięcia, jednostka wydająca dyspozycję usunięcia, numer zlecenie, data wydania dyspozycji, kategoria przedziału masy pojazdu, numer rejestracyjny pojazdu, numer VIN, data odbioru pojazdu i dane odbierającego. - naliczania i pobierania (na kwitariuszu) opłat obciążających właściciela za usunięcie, odstąpienie od usunięcia i przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym w sytuacjach określonych w art. 130 a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym - każdorazowo (w czasie trwania umowy) do poddania się niezapowiedzianej kontroli przez upoważnionego przez Starostę Nowosolskiego pracownika, w zakresie prowadzenia dokumentacji, o której mowa powyżej oraz kontroli w zakresie posiadanej bazy transportowej i parkingowej. 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w Formularzu istotnych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Do holowania winien być wykorzystany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego typu zadań w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego usuwania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Nowosolskiego. 7. Parking/ parkingi pozostające w dyspozycji wykonawcy winny być ogrodzone, oświetlone, monitorowane . 8. Wykonawca winien dysponować parkingiem/parkingami z następującą liczbą miejsc do parkowania : a) dla pojazdów do 3,5 t. - nie mniejszą niż dwa miejsca parkingowe, dla pojazdów które nie wymagają zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi oraz nie stwarzają zagrożenia skażenia środowiska - co najmniej dwa stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych - co najmniej jednym stanowiskiem spełniającym warunki wymagane przy parkowaniu pojazdów stwarzających zagrożenie skażenia środowiska b) dla pojazdów powyżej 3,5 t - nie mniejszą niż dwa miejsca parkingowe dla pojazdów które nie wymagają zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi oraz nie stwarzają zagrożenia skażenia środowiska - co najmniej dwoma stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych - co najmniej dwoma stanowiskami spełniającymi warunki wymagane przy parkowaniu pojazdów stwarzających zagrożenie skażenia środowiska U w a g a: Podane wyżej ilości miejsc parkingowych są ilościami minimalnymi i Wykonawca może posiadać parking/parkingi o większej ilości miejsc parkingowych. W przypadku jeżeli Wykonawca dysponuje kilkoma parkingami wystarczy, iż wykaże, że łącznie te parkingi, spełniają wszystkie wymagania zamawiającego w zakresie odpowiedniej liczby miejsc do parkowania, o których mowa powyżej. Ponadto każdy parking winien posiadać miejsce oświetlone i zabudowane w celu wykonania ewentualnych oględzin. Zabudowanie winno posiadać takie gabaryty aby umożliwiało wykonanie oględzin każdego rodzaju pojazdu. 9. Na wykonawcy ciąży obowiązek należytego dbania o zaparkowany pojazd do czasu jego odebrania. 10. W przypadku gdy pojazd ulegnie uszkodzeniu, zaginięciu lub zaginą części pojazdu, na wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia kosztów związanych z uszkodzeniem bądź utratą mienia. 11.Wysokość kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w sytuacji, gdy ustały przyczyny jego usunięcia, jeśli wydanie dyspozycji usunięcia pojazdu spowodowało powstanie takich kosztów (w przypadkach, o których mowa w art130a ust.2a ustawy Prawo o ruchy drogowym) nie może przekraczać 80% kwoty opłaty za usunięcie pojazdu. 12. Zamawiający szacuje następującą ilość pojazdów: a) rower lub motorower - 5szt. b) Motocykl - 5 szt. c) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 7 szt. d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 45szt. e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 5 szt. f) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - 4szt. g) pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 4szt. Podane ilości pojazdów są wartościami szacunkowymi (na okres od podpisania umowy do 31.12.2012r.) . Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57261,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ