Nowa Sól: Utworzenie szkolnego placu zabaw w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 296818 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251530 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zastosowaniem przepisów dotyczących zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli przy ul. Arciszewskiego na dz. nr 497/2,498/2, 499 . 2.Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący w szczególności: 2.1.roboty budowlane związane z przygotowaniem terenu pod plac zabaw: a) wytyczenie terenu placu zabaw b) mechaniczne plantowanie terenu c) przygotowanie podłoża pod ułożenie trawy d) ułożenie trawy z rolki na warstwie humusu e)wykonanie konstrukcji podłoża przepuszczalnego pod nawierzchnię bezpieczną f)ułożenie nawierzchni bezpiecznej w kolorze pomarańczowym dla wys.upadku równe mniejsze2,5m g) ułożenie nawierzchni bezpiecznej w kolorze niebieskim typu rekreacja h) montaż krawężników z łat drewnianych 50x50mm i deski 38x300mm 3.2.2.dostawa i montaż urządzeń zabawowych i wyposażenia tj.: a) zestaw zabawowy-szt.1 Zabawka wielofunkcyjna, w której skład wchodzą: wieża kwadratowa z daszkiem, zjeżdżalnia, most linowy, ścianka linowa, wejście linowe, koci grzbiet. b) sprężynowiec kwiat dla 4 dzieci - szt.1 Zabawka typu huśtawka na sprężynie c) sprężynowiec tuba - s zt.1 Zabawka typu huśtawka na sprężynie d) ruchomy pomost - szt. 1 Zabawka typu ścieżka zdrowia rozwijająca koordynację ruchową e) tablica rysunkowa -szt.1 Zabawka dydaktyczna na dwóch nogach. f) tablica informacyjna -szt.2 Tablica nr 1- zawierająca regulamin określający zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw oraz wskazujący na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze szkolnego placu zabaw, numer telefonu do dyrektora szkoły lub osoby przez niego upoważnionej, a ponadto numery telefonów alarmowych. Na tablicy ma się znajdować napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Tablica nr 2 -zawierająca szczegółowy opis prawidłowego sposobu użytkowania każdego ze znajdujących się na placu zabaw urządzeń. 2.3.roboty porządkowe. 3.Szczegółowy zakres zamówienia ujęty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik A Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) Załącznik B Projekt wraz z opisem technicznymi i kartami katalogowymi Załącznik C Decyzja Konserwatora Zabytków Zn.5142.191.2011mNo-4 Załącznik D Przedmiar robót, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Użyte materiały i dostarczony oraz wbudowany przez wykonawcę sprzęt rekreacyjny muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty oraz być zgodne z normami i STWiOR. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm dotyczących nawierzchni i placów zabaw szczegółowo opisanych w STWiOR i rozporządzeniu jak w pkt 2). Stosowne dokumenty tj. deklaracje, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające zgodności w tym zakresie należy w trakcie realizacji umowy dostarczać na bieżąco wg żądań Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie dokonywania odbioru końcowego placu zabaw. 2) Szkolny plac zabaw należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz.U. Nr 110, poz. 915 z późn.zm.), w tym określonymi w załączniku Nr 2 do tego rozporządzenia tj. w szczególności w zakresie sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach - tj. ich zgodności z normami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane, oraz wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany. 3) Jeśli w dokumentacji technicznej wprowadzone zostały nazwy własne materiałów lub produktów zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych. 4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót zorganizuje we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania prac oraz czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi oraz opisanymi w SIWZ dla przedmiotu zamówienia. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub osoby którymi się posługuje podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Prace ziemne należy prowadzić w zgodzie z decyzją Konserwatora Zabytków. 9) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.00-0, 45.23.62.10-5, 45.11.23.50-3, 45.22.38.00-4, 45.11.12.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99126,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ