Nowa Sól: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK
Numer ogłoszenia: 257148 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230960 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 euro. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń CKZiU ELEKRTRYK w ramach zadania pn.: Modernizacja infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Budynek o skomplikowanej bryle architektonicznej wolno stojący znajduje się na nieruchomości o numerze działki nr 113/15 obręb 2 położonej w Nowej Soli przy ul. Piłsudskiego. Budynek użyteczności publicznej, wolno stojący, nie podpiwniczony, trzy kondygnacyjny. Przeznaczenie budynku zajmuje części : administracyjno - socjalną, dydaktyczną i warsztatową. Są to obiekty, które stanowią kompleks budynków połączonych ze sobą ścianami z możliwością przejść Budynek posiada przyłącza do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej , elektroenergetycznej oraz gazowej Dane techniczne obiektu: a)powierzchnia zabudowy: 4 613,45 m2; b)kubatura: 41 023,29 m3; c)wysokość budynku : 11,66, 10,86, 6,00, 10,70, 6,11 m; Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe oraz prace związane z budową nowych elementów - w budynku zaznaczonym na dołączonym planie sytuacyjnym jako budynek A - m.in.: a)rozbiórka ścianek działowych b)demontaż stolarki drzwiowej; c)rozbiórka cegły, płytek i wykładzin na posadzkach i ścianach wraz z wywiezieniem i utylizacją; d)zamurowanie i uzupełnienie otworów z bloczków gazobetonowych; e)montaż ościeżnic stalowych i drzwi wewnętrznych; f)tynki wewnętrzne gipsowe, malowanie ścian i sufitów; g)wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych; h)wykonanie izolacji, posadzek samopoziomujących, posadzek i okładzin ściennych z płytek; i)wykonanie konstrukcji stalowej obudowy; j)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; k)wykonanie instalacji elektrycznej; Zamawiający w celach doprecyzowania i uszczegółowienia zakresu oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia dołącza do SIWZ: 1)Decyzje Starosty Nowosolskiego : nr 92/2013 z dnia 25.02.2013r. 2)Dokumentację projektową w branżach : a)architektoniczno - konstrukcyjnej wraz z opisem technicznym; b)sanitarnej wraz z opisem technicznym; c)elektrycznej wraz z opisem technicznym; d)specyfikacje wykonania i odbioru robót w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej; 3)kosztorysy : budowlany, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej; 4)formularz istotnych postanowień umowy. Uwaga: Ilości składowe kosztorysów mają charakter informacyjny i stanowią element pomocniczy przy wycenie i kalkulacji kosztów. Zamawiający zaleca, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy, z warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia. Równoważność 1)Ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie zostały przywołane przykładowo i nie mogą być traktowane jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. 2)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wskazane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie materiały, wyroby, systemy, urządzenia Zamawiający traktuje jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych . 3)Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art.39 ust.5 ustawy pzp). 4)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej i SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: parametry techniczne, jakościowe, eksploatacyjne, funkcjonalność, certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 5)Zaoferowanie wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Wymagania jakościowe Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : a)certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, b)deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, c)aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. punkcie. W przypadku gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wcześniejszego uzyskania decyzji w tym zakresie od Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzgodnieniami i warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana należeć będzie w szczególności: 1)ponoszenie kosztów przyłączenia i poboru wody oraz przyłączenia i zużycia na cele budowy energii elektrycznej; 2)ustanowienie kierownika budowy oraz kierowników robót dla tych robót, które nie są objęte uprawnieniami kierownika budowy; 3)prowadzenie dziennika budowy; 4)prowadzenie robót zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 5)wykonanie przedmiotu umowy zgodnie zasadami sztuki, obowiązującymi normami i przepisami prawa; 6)urządzenie własnym kosztem i staraniem tymczasowego zaplecza budowy, organizacja placu budowy oraz koordynowanie robót; 7)zabezpieczenie placu budowy przed wstępem nieupoważnionych osób trzecich; 8)przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich uszkodzeniem lub zniszczeniem; 9)skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania robót i użytych materiałów; 10)umożliwienie wstępu na plac budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą; 11)ograniczenie do minimum uciążliwości wynikających z prowadzonych prac w miejscu realizacji przedmiotu umowy; 12)bieżące utrzymywanie obiektu i jego pomieszczeń w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; usuwanie zbędnych materiałów, odpadów i śmieci powstałych w następstwie prowadzonych prac; 13)uporządkowanie placu budowy i terenu przyległego oraz przekazanie po zakończeniu robót placu budowy protokolarnie Zamawiającemu; 14)naprawienie lub doprowadzenie do stanu poprzedniego, zniszczonych lub uszkodzonych w trakcie realizacji umowy obiektów budowlanych oraz innych przedmiotów znajdujących się na terenie przyległym do placu budowy; 15)przedstawianie inspektorowi nadzoru inwestorskiego, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia; 16)sporządzenie dokumentacji powykonawczej ; 17)wykonanie oznakowania w elementy unijne zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami wskazanymi w projekcie. oraz inne obowiązki wymienione w Formularzu istotnych postanowień umowy . Zamawiający informuje, że prace związane z realizacją zadania odbywać się będą w budynku funkcjonującym. W związku z powyższym Wykonawca obowiązany będzie do realizacji zadania w sposób nie utrudniający prowadzenia zajęć lekcyjnych i w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Z uwagi na konieczność terminowego wykonania robót należy wziąć pod uwagę prowadzenie prac w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy (soboty). Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przygotować harmonogram wykonania robót i uzyskać jego akceptację od Zamawiającego. Dojazd pojazdów dostawczych z materiałami i sprzętem do robót budowlanych może odbywać się po uprzednim uzgodnieniu tras przejazdu z Zamawiającym i odpowiednimi służbami drogowymi, z uwzględnieniem specyfiki terenu ( wskazana wizja lokalna ). Teren budowy powinien być w miarę potrzeby ogrodzony, aby wykonywane prace nie stwarzały zagrożenia dla ludzi i samochodów. Jeżeli ogrodzenie terenu budowy nie jest możliwe, należy oznakować granice terenu za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nawierzchni parkingu Wykonawca usunie uszkodzenie na koszt własny. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 60 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres rękojmi zostaje przedłużony na okres udzielonej gwarancji jakości. 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 723014,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ