Nowa Sól: Utworzenie szkolnego placu zabaw w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 251530 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Z zastosowaniem przepisów dotyczących zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Nowej Soli przy ul. Arciszewskiego na dz. nr 497/2,498/2, 499 . 2.Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący w szczególności: 2.1.roboty budowlane związane z przygotowaniem terenu pod plac zabaw: a) wytyczenie terenu placu zabaw b) mechaniczne plantowanie terenu c) przygotowanie podłoża pod ułożenie trawy d) ułożenie trawy z rolki na warstwie humusu e)wykonanie konstrukcji podłoża przepuszczalnego pod nawierzchnię bezpieczną f)ułożenie nawierzchni bezpiecznej w kolorze pomarańczowym dla wys.upadku równe mniejsze2,5m g) ułożenie nawierzchni bezpiecznej w kolorze niebieskim typu rekreacja h) montaż krawężników z łat drewnianych 50x50mm i deski 38x300mm 3.2.2.dostawa i montaż urządzeń zabawowych i wyposażenia tj.: a) zestaw zabawowy-szt.1 Zabawka wielofunkcyjna, w której skład wchodzą: wieża kwadratowa z daszkiem, zjeżdżalnia, most linowy, ścianka linowa, wejście linowe, koci grzbiet. b) sprężynowiec kwiat dla 4 dzieci - szt.1 Zabawka typu huśtawka na sprężynie c) sprężynowiec tuba - s zt.1 Zabawka typu huśtawka na sprężynie d) ruchomy pomost - szt. 1 Zabawka typu ścieżka zdrowia rozwijająca koordynację ruchową e) tablica rysunkowa -szt.1 Zabawka dydaktyczna na dwóch nogach. f) tablica informacyjna -szt.2 Tablica nr 1- zawierająca regulamin określający zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw oraz wskazujący na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze szkolnego placu zabaw, numer telefonu do dyrektora szkoły lub osoby przez niego upoważnionej, a ponadto numery telefonów alarmowych. Na tablicy ma się znajdować napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Tablica nr 2 -zawierająca szczegółowy opis prawidłowego sposobu użytkowania każdego ze znajdujących się na placu zabaw urządzeń. 2.3.roboty porządkowe. 3.Szczegółowy zakres zamówienia ujęty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik A Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) Załącznik B Projekt wraz z opisem technicznymi i kartami katalogowymi Załącznik C Decyzja Konserwatora Zabytków Zn.5142.191.2011mNo-4 Załącznik D Przedmiar robót, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Użyte materiały i dostarczony oraz wbudowany przez wykonawcę sprzęt rekreacyjny muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty oraz być zgodne z normami i STWiOR. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm dotyczących nawierzchni i placów zabaw szczegółowo opisanych w STWiOR i rozporządzeniu jak w pkt 2). Stosowne dokumenty tj. deklaracje, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające zgodności w tym zakresie należy w trakcie realizacji umowy dostarczać na bieżąco wg żądań Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie dokonywania odbioru końcowego placu zabaw. 2) Szkolny plac zabaw należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz.U. Nr 110, poz. 915 z późn.zm.), w tym określonymi w załączniku Nr 2 do tego rozporządzenia tj. w szczególności w zakresie sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach - tj. ich zgodności z normami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane, oraz wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany. 3) Jeśli w dokumentacji technicznej wprowadzone zostały nazwy własne materiałów lub produktów zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych. 4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót zorganizuje we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania prac oraz czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi oraz opisanymi w SIWZ dla przedmiotu zamówienia. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub osoby którymi się posługuje podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Prace ziemne należy prowadzić w zgodzie z decyzją Konserwatora Zabytków. 9) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.00-0, 45.23.62.10-5, 45.11.23.50-3, 45.22.38.00-4, 45.11.12.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium. 12.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; c) pełnomocnictwo do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; d) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - załącznik nr 6 do SIWZ. e) pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust.9 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto w Formularzu istotnych postanowień umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól,pok.201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3b, sekretariat pok. 109, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu środków uzyskanych w ramach rządowego projektu Radosna Szkoła.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie