Nowa Sól: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 160782 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120898 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 euro. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków w ramach zadania pn.:Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Nowej Soli przy ul. Wrocławskiej 33a. Zadanie jest realizowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Priorytet III Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.2. Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Projekt, o którym mowa powyżej został podzielony na dwa niezależne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmujące w swym zakresie : 1) termomodernizację budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 (dotyczy niniejszego zamówienia) , oraz 2) montaż pomp ciepła wraz z modernizacją części c.o.,c.w.u. (budynek internatu) w formule : zaprojektuj i wybuduj. W skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 wchodzą budynki: a) internat, którego termomodernizacja nie wchodzi w skład niniejszego zamówienia (wykonana w w 2009r.); b) łącznik ; c) warsztaty szkolne; d) budynek administracyjny; e) budynek dydaktyczny A i B wraz z przybudówką. Wyszczególnienie robót termomodernizacyjnych m.in.: a) ocieplenie ścian zewnętrznych, b) ocieplenie stropodachów, c) wymiana części starych okien drewnianych , d) wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych . Wyszczególnienie robót dodatkowych m.in.: a) rozbiórka i wymiana pokrycia dachów; b) likwidacja daszków nad drzwiami wejściowymi, c) montaż nowych daszków, d) wymiana obróbek blacharskich, e) wymiana rynien i rur spustowych, f) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej po zakończeniu robót. Wyszczególnienie robót budowlanych na terenie m.in.: a) demontaż opaski wokół budynków, b) założenie nowej opaski, c) rozebranie starego chodnika, d) ułożenie nowego chodnika z kostki betonowej. Zamawiający w celach doprecyzowania przedmiotu zamówienia dołączył do SIWZ: a) kosztorysy; b) projekt budowlany, opis techniczny, plan zagospodarowania; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; d) rysunki - uaktualnione; e) Formularz istotnych postanowień umowy. Uwaga: Ilości składowe robót w kosztorysach - stanowią element pomocniczy przy wycenie. Załączone przez Zamawiającego kosztorysy mają charakter informacyjny i pomocniczy do kalkulacji kosztów. Zamawiający zaleca, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy, z warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia. Równoważność 1) Ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie zostały przywołane przykładowo i nie mogą być traktowane jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wskazane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie materiały, wyroby, systemy, urządzenia Zamawiający traktuje jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych . 3) Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art.39 ust.5 ustawy pzp). 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej i SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: parametry techniczne, jakościowe, eksploatacyjne, funkcjonalność, certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 5) Zaoferowanie wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Wymagania jakościowe Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : a) certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, b) deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, c) aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. punkcie. W przypadku gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wcześniejszego uzyskania decyzji w tym zakresie od Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzgodnieniami i warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. Kolorystyka elewacji budynku bezwzględnie do uzgodnienia z Zamawiającym. Zapis w projekcie o systemie i tynku oznacza: - brak możliwości łączenia elementów różnych systemów dociepleń w całość oraz - wymóg spełniania przez oferowany system parametrów i właściwości tynku, które zostały opisane w projekcie. W przypadku utraty uzyskanego dofinansowania przez Zamawiającego z winy Wykonawcy jest On zobowiązany do pokrycia w pełnej wysokości należnego dofinansowania, co przyjmuje do wiadomości i akceptuje. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 60 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres rękojmi zostaje przedłużony na okres udzielonej gwarancji jakości.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.26.12.00-6, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.26.12.00-6, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410469,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ