Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 120898 - 2014 data 09.04.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, fax. 68 4586831.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3..
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zgodnie z art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w
stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnego pod rygorem
nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy
czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie
Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku
wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy czym
Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które
Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
3) zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy;
4) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż
przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, że:
a) zamienne materiały i urządzenia będą miały lepsze parametry techniczne, bez pogorszenia
warunków eksploatacyjnych;b) zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu
umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów i urządzeń;
c) wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż
przewidziane w dokumentacji ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
d) przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku, zostały wycofane z
produkcji.
5) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających
charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w
ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta,
która została pierwotnie dopuszczona;
6) gdy zmiany korzystne są dla Zamawiającego.
3. Pozostałe zmiany.
1) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia
postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy,
2) zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz
Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu
lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić
zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr
rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 7 do SIWZ ..