Ogłoszenie nr 12177 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Nowa Sól: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA POTRZEBY POWIATU NOWOSOLSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366772

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, krajowy numer identyfikacyjny 97077758800000, ul. ul. Moniuszki  , 67100   Nowa Sól, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 586 800, faks 684 586 831, e-mail przetargi@powiat-nowosolski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-nowosolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA POTRZEBY POWIATU NOWOSOLSKIEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IF.272.22.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w toku wykonywanych robót budowlanych dotyczących : a) Część 1 - remontu , przebudowy wraz z terenami do nich przyległymi : - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ( dalej: CKZiU) przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 ( dalej : ZSP nr 3) przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli oraz b) Część 2 - zagospodarowanie terenu pod obiekty sportowe zlokalizowane przy : - hali widowiskowo - sportowej przy ul. Piłsudskiego 61 w Nowej Soli ; - Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli, 2) Zestawienie powierzchni : a) CKZiU – obiekt oznaczony na mapie ewidencyjnej 139z2; 138k3; 140p Wysokość budynku : - 11,66, 10,86, 6,00, 10,70, 6,11 m Szerokość elewacji frontowej: - 61,90 m Powierzchnia zabudowy : - 4613,45 m2 Kubatura : - 41 023,29m3 Nachylenie połaci dachowych : - 5,7,10 ° b) CKZiU – obiekt oznaczony na mapie ewidencyjnej „141s” Wysokośćbudynku: - 11,80 m; Szerokość elewacji frontowej: - 37,13 m; Powierzchnia zabudowy: - 709,22m2; Kubatura: - 7070,95m3 Nachylenie połaci dachowych: - ok. 4° c) ZSP nr 3 - obiekt oznaczony na mapie ewidencyjnej nr 28 Wysokość budynku: - 15,80 4,09 4,86 3,46 3,25 7,11 m Szerokość elewacji frontowej: - 76,17 m Powierzchnia zabudowy: - 1 893,14 m2 Kubatura: - 19 960,28m3 Nachylenie połaci dachowych: - 5, 6° d) zagospodarowanie terenu pod obiekty sportowe ( Dz. nr 112/1 i 113/7) Powierzchnia całkowita działki 112/1 - 14371,00 m2 Powierzchnia całkowita działki 113/7 - 13660,00 m2 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 i 2 / bez CKZiU – obiekt oznaczony na mapie ewidencyjnej 141s/ zawiera koncepcja programowo – przestrzenna stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 4) CKZiU – obiekt oznaczony na mapie ewidencyjnej 141s – należy przygotować koncepcje programowo – przestrzenną na powiększenie powierzchni poprzez zmianę funkcji i utworzenie nowej powierzchni nauczania oraz dokumentację, o której mowa w § 1 ust.4 projektu umowy . Uwaga: Koncepcja programowo – przestrzenna jest wyznaczeniem kierunku, sugestią kierunku prac projektowych dla wykonawcy, zaś dokumentacja projektowa do wykonania w świetle owej koncepcji winna być: a) być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; b) posiadać oświadczenie Wykonawcy wymagane art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego o zgodności projektu z przepisami i zasadami wiedzy technicznej; c) zawierać wszelkie wymagane przepisami opinie, ekspertyzy, uzgodnienia, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie przedmiotu zamówienia; d) spełniać wszelkie warunki techniczno - budowlane jakim winny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie przedmiotu zamówienia; e) być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie projektowania obiektów budowlanych; f) być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.), w szczególności przedmiot zamówienia na wykonanie robót budowlanych (np. materiały, urządzenia, rozwiązania techniczne) powinien być opisany zgodnie z art. 29 ustawy pzp i dalsze, g) stanowić odrębne niezależne opracowanie dla każdego obiektu i terenu do niego przyległego, h) stanowić niezależne dzieło nie naruszające autorskich praw majątkowych . 5) Dokumentacja projektowa, w tym jej poszczególne części, służyć będzie następującym celom: a) uzyskaniu ostatecznej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na prowadzenie prac budowlanych, b) opisowi przedmiotu zamówienia publicznego do przetargu nieograniczonego bądź innego trybu udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane polegające na realizacji prac budowlanych, które będzie udzielone w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych oraz ustaleniu wartości zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z powołaną powyżej ustawą, c) opisowi przedmiotu zamówienia publicznego do przetargu nieograniczonego bądź innego trybu udzielenia zamówienia publicznego na dostawy polegające na realizacji zakupu towaru oraz ustaleniu wartości zamówienia na dostawy, d) realizacji dostaw i robót budowlanych. 6) Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia : a) inwentaryzacja w zakresie niezbędnym do realizacji dokumentacji projektowej, b) koncepcja programowo – przestrzenna dla obiektu CKZiU oznaczonego na mapie ewidencyjnej „141s” c) wielobranżowy projekt budowlany , d) wielobranżowy projekt wykonawczy, e) kosztorysy inwestorskie, f) przedmiary robót, g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, h) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, i) mapa do celów projektowych j) projekt aranżacji przestrzeni użytkowej, k) wizualizacje fotorealistyczne zaprojektowanych przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych, l) inne opracowania nie wymienione powyżej, związane z wymaganiami jednostek opiniujących i uzgadniających, w tym wszelkie ekspertyzy, uzgodnienia potrzebne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 7) Opracowania powiązane: W ramach przedmiotu zamówienia należy również zaprojektować : a) bezpośrednią komunikację pomiędzy obiektami sportowymi ( dz. nr 112/1 i 113/7); b) technologię rozbiórki suwnicy hali warsztatowej CKZiU (mapa ewidencyjna - obiekt „140p” ) ; c) powiększenie powierzchni budynku CKZiU (mapa ewidencyjna – obiekt „141s”) poprzez zmianę funkcji i utworzenie nowej powierzchni nauczania 8) Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany będzie uzyskać: a) niezbędne mapy, b) wszelkie decyzje, ekspertyzy, uzgodnienia, opinie wymagane w toku realizacji umowy. 9) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) nadzór autorski b) przeniesienie na zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej . 10) Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy – stanowiący załącznik nr 8 dla Części 1 i 2 . 3.2. Dodatkowe informacje: 1) Wszystkie projekty i inne opracowania towarzyszące muszą być skoordynowane wzajemnie. 2) Zamawiający wymaga takiego przygotowania projektu, aby była możliwość techniczna etapowania inwestycji, mająca na celu zapewnienie użytkowania części budynków w trakcie budowy, między innymi użytkowania części pomieszczeń pracowni szkolnych. 3) Dokumentacja musi być w pełni zgodna z aktualnymi przepisami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych. 4) Do kompletu dokumentacji Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie o kompletności dokumentacji pod względem spełnienia celu któremu ma służyć . 5) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia - materiałów i uzgodnień do wykonania poszczególnych projektów z jednostkami zewnętrznymi oraz materiałów wyjściowych. 6) Kosztorys oraz przedmiar robót powinien obejmować pełen zakres robót niezbędny do realizacji zamówienia. 7) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych innych reklam. 8) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej powinno być zgodne z przepisami art. 2931 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), tj. proponowane materiały i urządzenia powinny być opisane za pomocą parametrów technicznych i jakościowych, tzn. bez podawania nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca (projektant) zobowiązany będzie do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących równoważności. 9) Zakres nadzoru autorskiego sprawowanego w toku wykonywanych robót budowlanych określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 10) Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin obiektu oraz zapoznał się z warunkami wykonywania prac celem dokonania obmiarów. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 11) Realizacja zamówienia nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę, ponieważ osoby wykonujące zamówienie nie muszą wykonywać w ramach zamówienia czynności pod kierownictwem pracodawcy, w określonym miejscu i czasie, a zatem nie zostają spełnione przesłanki z art. 22 par. 1 Kodeksu pracy. Praca wykonywana będzie przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadające uprawnienia projektowe, a także ekspertów którzy wykonują pracę samodzielnie. 3.3.Harmonogram prac projektowych : ETAP 1 – (termin wykonania : nie dłuższy niż 13 tygodni od dnia podpisania umowy) Wykonanie inwentaryzacji, koncekcji programowo – przestrzennej (część 1), wielobranżowego projektu budowlanego, wizualizacji fotorealistycznej, uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i ekspertyz ETAP 2 - (termin wykonania : nie dłuższy niż do 30 maja 2017 r.) Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego, kosztorysów, przedmiarów, STWiOR, projekt aranżacji wnętrz, uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień. Wykonawca dokumentacji projektowo - kosztorysowej będzie zobowiązany do udzielania wyjaśnień na pytania w trakcie przetargu na Wykonawcę robót budowlanych, na żądanie Zamawiającego. ETAP 3 - nadzór autorski (Termin wykonania: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie). Pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, a także obowiązków opisanych w projekcie umowy. 3.4.Kluczowe osoby dla zamówienia: Ze względu na to, iż jakość wykonania zamówienia wynika bezpośrednio z doświadczenia, wiedzy i zdolności osób, które będą wykonywać dokumentacje projektową, wymagane jest dołączenie do oferty informacji (oraz późniejsze wykonywanie zamówienia przez osoby wskazane w wykazie) o tych osobach. Zamawiający uznał jako kluczowe następujące osoby: 1) Części 1 zamówienia: a) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2) Warunek dotyczy części 2 zamówienia a) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej . 3.5.Dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna spełniać wszelkie obowiązujące przepisy i normy, a szczególnie: 1) Ustawę Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., 2) Ustawę Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz akty wykonawcze wydane na podstawie tej Ustawy, 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie 6 4) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 6) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, 7) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów; 3.6.Okres gwarancji na wykonaną dokumentację (liczony od daty podpisania „Protokołu zdawczoodbiorczego”) wynosi dla Części 1 i 2 : min. 36 miesięcy. 3.7.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6 (usługi projektowania architektonicznego); 71.32.00.00–7 (usługi inżynieryjne w zakresie projektowania).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ remontu , przebudowy wraz z terenami do nich przyległymi : - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT227642.27
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
,  ,  Ul. Jeleniogórska 46C,  58-400,  Kamienna Góra,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 104550,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104550,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA zagospodarowanie terenu pod obiekty sportowe zlokalizowane przy : - hali widowiskowo - sportowej przy ul. Piłsudskiego 61 w Nowej Soli ; - Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli,
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT48780.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
AM+ Biuro Projektów architekt Anna Michno ; Przedsiębiorstwo Usługowe MAG Alfred Michno,  ,  Ul. Jeleniogórska 46C,  58-400,  Kamienna Góra,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33456,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33456,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57800,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.